KUJAROOM GROUß - TÜM HACKED PROGRAMLARI VE YÖNTEMLERİ !!!

KuJaRooM Hack Sitesi ile Tüm Hack Programlari ve yöntemlerini Öğrenin istediğiniz; Messenger,Web Siteleri,Bloq veya Forumlari çok Basit hacked yapabilirsiniz .. En çok Arananlar Listesinden Programları indirebilirsiniz .. Kolay gelsin Başarılar :)
By KuJaRooM

15 Ocak 2009 Perşembe

Windows Live Hotmail'de IP Adresini Görme

merhabalar bir windows live hotmail kullanicisiydim ve ip yi goremiyorum diye memnun degildim + eski hotmailede gecemiyordum sonucta ip yi gosteren bir yontem buldum live da sizlerde deneyin konuyu buraya yaziyorum nereye yazacagimi bilemedim isterseniz tasirsiniz ben bu siteden cok faydalandim insallah benim de faydam dokunur...simdi arkadaslar bende live kullanicisiydim ve ip yi goremiyordum bugun butun gun ugrastim ve sanriim nasil goruldugunu buldum kendi baska bir hesabimdan mail yolladim ve kendi ip mi gordum.live hesabimda gelen maillerinizdeki ip yi gormek icin oncelikle yapmamiz gereken klasik surumse tam surume gecin tam surumde inbox umuz 2 ye ayrilmis gozukuyor sol tarafta gelenleri goruyorsunuzuzerine tıklayinca sag tarafta aciliyor siz uzerine tıklamadan acmadan sol tarafta sectiginiz mailin uzerinde mouse ile sag tıklayın en altta " kaynağı goster " seceneği var buraya tıkladiginizda yeni bir pencere aciliyor orda veriyor ip yi hizmetin iplerinide veriyor ama kafaniz karismasinilk bastakiler degil nezamanki kendi mailinizin adini gordunuz onun ustunde Received: from [88.233……..] <<<<<>Subject: denemeTo: sycena*@**com<<< boundary="0-339103031-1195557149=:84363" href="mailto:309448.84363.qm@web45502.mail.sp1.yahoo.com">309448.84363.qm@web45502.mail.sp1.yahoo.com>Return-Path: sycena*@**comX-OriginalArrivalTime: 20 Nov 2007 11:12:31.0846 (UTC) FILETIME=[3EB05060:01C82B66

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder