KUJAROOM GROUß - TÜM HACKED PROGRAMLARI VE YÖNTEMLERİ !!!

KuJaRooM Hack Sitesi ile Tüm Hack Programlari ve yöntemlerini Öğrenin istediğiniz; Messenger,Web Siteleri,Bloq veya Forumlari çok Basit hacked yapabilirsiniz .. En çok Arananlar Listesinden Programları indirebilirsiniz .. Kolay gelsin Başarılar :)
By KuJaRooM

15 Ocak 2009 Perşembe

30 sn de pc çökertme

ıÜüBu bir toplu işlem dosyası,özelliği antivirüslerin zararlı program olarak tespit edememesiprogramı açtığınızda küçük bir pencere açılıyor ve 30'dan geriye sayıyor..Açtıktan sonra panzehir dışında hiç bişekilde sonlandıramıyor veya kapatamıyorsunuz görev yöneticisi dahi sonlandıramıyor,geri sayım bittiğinde pc reset atıyor ve açılınca simsiyah bi ekran üzerinde ntldr eksik yazıyor(ntldr ssistem dosyası siliniyor..) yani bilgisayar çökmüş oluyor.Bu programı açtıktan sonra 30 saniye dolmadan panzehiri açarsanız kurtulursunz işin kötüsü kapatmayı sonlandırıyor ama pc ye siz reset attığınızda yine pc çökmüş oluyor kısaca panzehir i kullanırsanız pc yi kapatmadan yedekleyin yoksa ayvayı yer... (:Program: RapidShare: 1-Click Webhosting RapidShare: 1-Click Webhosting kendi başımdan geçen bir olayı anlatmak isterim ben yanlışlıkla dosyayı başka bir şey sanıp açtım... 30 dan geriye saymaya başladı ve görevi sonlandır dahi yapamıyor. programı kapatamadım tek çare pc ye reset attım ve pc birdaha açılmadı... daha sonra ghost atarak düzelttim tabi...arkadaşlar kendim denedim ve onayladım bence sizde indirin ama benim durumuma düşmemenizi diler başarılar dilerim...

1 yorum: